رسانه تخصصی آموزش عالی

دکتری بدون آزمون پردیس

دکتری پردیس خودگردان چیست؟

دکتری بدون آزمون پردیس خودگردان به معنی تحصیل در مقطع دکتری در شعبه بین الملل دانشگاه های دولتی مانند کیش و ارس تبریز است که شهریه آنها بیشتر از دوره  شبانه دکتری می باشد. ثبت نام دکتری پردیس بصورت بدون کنکور و از طریق سایت دانشگاه ها انجام می شود.

همچنین دکتری پردیس دانشگاه آزاد نیز اشاره به واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد در کیش، امارات و ... دارد که بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو دکتری می کنند.

سایت پی اچ دی نیوز تلاش می کند اخبار دکتری بدون آزمون پردیس کیش، البرز، قم، ارس، امارات و ... را برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ پوشش دهد و شهریه دکتری پردیس دانشگاه های مختلف را مقایسه کند پس با ما همراه باشید.

متقاضیان پذیرش در دکتری بدون آزمون پردیس می توانند سوالات خود را به شکل کامنت در صفحه اینستاگرام دکتری پی اچ دی نیوز به آدرس phdnews.ir مطرح کنند تا به آنها پاسخ داده شود.

زمان ثبت نام دکتری پردیس چه موقع است؟

زمان ثبت نام دکتری پردیس دانشگاه های دولتی از زمستان آغاز می شود و ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس بین الملل دانشگاه آزاد نیز در آبان ماه می باشد.

مشاهده جدول زمان بندی: تقویم زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون

پی اچ دی نیوز تلاش می کند اخبار دکتری پردیس و زمان ثبت نام به همراه شرایط و شهریه آنها را برای سال جدید ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ در همین صفحه منتشر کند.

صفحات مرتبط:

  1. بحث درباره «دکتری بدون آزمون پردیس»
    هر موضوع یا پرسشی را درباره «دکتری بدون آزمون پردیس»، به بحث بگذارید.
  2. کوتاه بنویسید تا دیگران راحتر بحث شما را بخوانند
    ایجاد بحث

اخبار دکتری بدون آزمون پردیس

  1. خبر بیشتری وجود ندارد
نزدیک ترین موضوعات به اخبار دکتری این صفحه: