رسانه تخصصی آموزش عالی

نتایج دکتری 1401 چه زمانی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج دکتری سازمان سنجش چه موقع است؟

خبر جدید : نتایج دکتری ۱۴۰۱ اعلام شد، چطور اعتراض کنم؟

نتایج دکتری سنجش در ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ اعلام می شود. به گزارش پی‌اچ‌دی نیوز ( PhdNews.ir ) اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۱ به صورت کارنامه نتایج اولیه آزمون دکترای ۱۴۰۱ در ۲۴ فروردین در صفحه نتایج دکتری سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه اقدام به انتخاب رشته دکتری خواهند کرد.

خبر مرتبط با انتخاب رشته دکتری :‌ زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ چه موقع است؟

نتایج دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چه موقع است؟

مدارک متقاضیان دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد پس از بررسی به صورت نتایج دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد اعلام می شود. سپس با توجه به ظرفیت پذیرش استعداد درخشان دانشگاه آزاد ، از داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دکتری دعوت می شود.

دکتری بدون آزمون (دکتری استعدادهای درخشان) نوعی از روش پذیرش دانشجوی دکتری است که از طریق سوابق تحصیلی و دعوت به مصاحبه دکتری تخصصی، انجام می پذیرد.

پی اچ دی تلنت – اخبار نتایج دکتری ۱۴۰۱ و ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۲

نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد در هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام می شود. جزئیات بیشتر درباره نتایج دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱‌: زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بدون آزمون آزاد

صفحه مرتبط : اخبار دکتری آزاد

اخبار دکتری پی اچ دی نیوز در اینستاگرام و لینکدین را دنبال کنید.

داوطلبان آزمون دکتری می توانند اخبار نتایج دکتری دانشگاه آزاد و سراسری را از طریق سایت پی اچ دی نیوز (‌ phdnews.ir ) و یا صفحات اجتماعی پی اچ دی نیوز پیگیری کنند:

برای دریافت اخبار دکتری از طریق ایمیل به پایان همین صفحه مراجعه کنید.

صفحات مرتبط در سایت های دکتری:

آخرین اخبار دکتری ۱۴۰۱ در پی اچ دی نیوز را در پایان این مقاله می توانید مشاهده کنید.

کارنامه نتایج دکتری بر اساس کلید نهایی دکتری ۱۴۰۱ تهیه می شود.

کارنامه نتایج دکتری پس از رسیدگی به درخواست های اعتراض به کلید دکتری ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش استخراج خواهد شد. تهیه کلید نهایی برای سوالات آزمون دکتری بر اساس نظرات داوطلبان و رفع ایرادات احتمالی در پاسخنامه اولیه دکتری ۱۴۰۱ خواهد بود.

کلید اولیه سوالات که در این سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، غیر قابل استناد است و پس از دریافت نظرات داوطلبان آزمون دکتری و صاحب نظران، سازمان سنجش اقدام به تهیه و انتشار کلید نهایی سوالات خواهد نمود. بنابراین بر اساس کلید نهایی سوالات دکتری ۱۴۰۱ کارنامه داوطلبان استخراج خواهد شد.

داوطلبان در صورت تمایل می توانند حداکثر تا تاریخ 1400/12/17 با مراجعه به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش (request.sanjesh.org) نسبت به تکمیل فرم “اعتراض به کلید سوالات” / “آزمون دکتری سال 1401” اقدام نمایید.

لازم به ذکر است نظرات داوطلبان فقط تا تاریخ مذکور و از طریق فرم ذکر شده توسط سازمان سنجش دریافت خواهد شد و سازمان سنجش به موارد ارسالی از طریق دیگر (نامه مکتوب یا فرم عمومی در سامانه پاسخگویی و …) یا پس از تاریخ اعلام شده رسیدگی نخواهد کرد.

اطلاعیه سازمان سنجش

خبرهای مرتبط با کلید دکتری ۱۴۰۱:

نتایج دکتری چه زمانی اعلام می شود؟

اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۱ در ۲۴ فروردین بر روی صفحه دکتری تخصصی در سازمان سنجش قرار می گیرد و نتایج انتخاب رشته دکتری در اواخر اردیبهشت ماه اعلام می شود.

نتایج دکتری ۱۴۰۱ را از چه طریقی پیگیری کنم؟

پی اچ دی نیوز (‌ phdnews.ir ) آخرین اخبار دکتری و نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۱ را منتشر می کند. اخبار دکتری پی اچ دی نیوز در اینستاگرام و لینکدین دنبال کنید